6:00-23:59 kliendiinfo +372 616 0245

kiida teenindajat
01.03.2023 12:35

Märts on Hea Teeninduse Kuu – märka ja tunnusta sinagi head teenindajat

Juba 20 aastat on Eestis teatud märtsi, kui hea teeninduse kuud, mil pööratakse rohkem tähelepanu teenindaja ameti väärtustamisele ja organisatsioonide poolt pakutavale heale teenindusele. Käesoleval aastal ühines üleskutsega ka Elron.

„Elroni rongidesse ja Balti jaama infokassasse oleme paigaldanud kampaania kleebised koos QR koodiga, mille kaudu on võimalik teenindajat kiita,“ rääkis Elroni klienditeenindusjuht Ardo Roosenberg. „Oleme tänulikud, kui tunnustust heateenindus.ee keskkonda sisestades lisate ka teenindaja nime,“ märkis Roosenberg, et sellisel juhul saame kiiremini tulemused kokku ning 102 teenindaja seast enim tunnustust saanu välja valida.

Samuti ootame tagasisidet Elroni e-teenindusele läbi lingi https://heateenindus.ee/kiidame-eteenindust.

„Teenindusmissioon „Märka, kiida ja tunnusta teenindajat!“ kutsub inimesi märkama, tunnustama ning kiitma teenindajaid, teenindajate tänuväärset tööd, head teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mida kliendid enim märkavad ja kiidavad,“ annab teada Heateenindus.ee asutaja ja juht Urmas Kõiv.

Teenindusmissiooniga ettevõtteid ja avaliku sektori organisatsioone saab kiita ka läbi kodulehe https://www.heateenindus.ee/kiidame perioodil 01.03-31.03.2023.