24h kliendiinfo +372 616 0245

Pilt
15.12.2022 07:58

Kliendikogemuse audit

Head reisijad

Elron koostöös ettevõttega Brand Manual on alustanud kliendikogemuse auditi läbiviimist. Projekti käigus tehakse kvalitatiivne uuring, mis kaardistab erinevad reisijaprofiilid, nende elukaare ja puutepunktid teenusega. Auditi eesmärk on tuua välja rongireisijate teekonnal nii eelised kui ka peamised kitsaskohad, et tagada meie reisijatele jätkuvalt suurepärane reisikogemus.  

Perioodil 15.12.2022-20.01.2023 viib Brand Manuali meeskond reisijatega rongis läbi intervjuusid. Kõikide vastajate vahel loositakse tänutäheks välja kolm 30 päevast perioodikaarti, mille aja ja liini saab võitja ise valida.

Täname ette kõiki reisijaid, kes on valmis intervjuus osalema ning rongireisiteenusele tagasisidet andma.

 

Kaunist pühadeaega soovides

Elroni meeskond