fbpx

Pileti tagastamisest

Eelmüügist soetatud pileti võib tagastada järgnevatel tingimustel:

a) Tagastamissoovi avaldus koos tõendusega kehtiva pileti olemasolu kohta on esitatud Elroni kodulehel või e-maili teel () vähemalt 60 minutit enne piletil märgitud rongi väljumist.

b) Kassast samal päeval ostetud piletid ostetakse tagasi samas kassas kuni 60 minutit enne rongi väljumist.

c) Juba ostetud pileti muutmiseks tuleb olemasolev pilet käesoleva korra kohaselt tagastada ja soetada uus endale sobiv pilet.

d) Kui reisija soovib tagastada perioodipiletit, tuleb esitada tagastamissoovi kohta pöördumine läbi Elroni kodulehe või e-maili teel (). Reisijale hüvitatakse perioodipileti maksumus, arvestades sellest maha pileti maksumuse kasutatud päevade ulatuses.

Hilisemal pöördumisel pileti maksumust ei hüvitata.

Alates 14.05.2018. a kannab Euroopa Liidu välisesse panka sõidupileti maksumuse tagastamise kulud taotluse esitaja. Vedaja kannab vastuvõtva panga kontole üle summa, millest on eelnevalt maha arvestatud ülekandva panga hinnakirjas kehtestatud ülekandetasu. Kui ülekandetasu ületab tagastatava(te) sõidupileti(te) maksumuse, piletiraha Euroopa Liidu välisele pangakontole üle ei kanta. Vastuvõtva panga poolt kehtestatud teenustasu tasub tagastuse taotleja vastavalt vastuvõtva panga kehtestatud hinnakirjale.

Pileti maksumuse tagastamise otsustab Eesti Liinirongid AS kolme tööpäeva jooksul alates reisija pöördumise saamisest.

Pileti tagastamiseks täitke palun alloleva vormi väljad:

* tärniga on tähistatud kohustuslikud väljad

Anna tagasiside

Esita küsimus

NB! Elron jätab endale õiguse avaldada teilt saadud teavet oma infokanalites, tagades teie anonüümsuse..
Teie sõnum on saadetud!
Vastame Teile kolme tööpäeva jooksul.
Täname tagasiside eest,
Elron
Saatmisel tekkis viga.
Palun proovige uuesti mõne hetke pärast.