LEHVITA TIIULE kampaania võitis Kuldmuna

Kuldmuna Turundustegu 2016

17. märtsi õhtul Eesti turundusagentuuride iga-aastasel loovusfestivalil Kuldmuna võitis Elroni “Lehvita Tiiule!” kampaania PR-muna ehk valiti 2016. aasta parimaks turunduskommunikatsiooni lahenduseks.
Samuti jõudis kampaania aasta turundusteo ja reklaamfilmi kategooria finaali.
Elron tänab kampaania autorit loovagentuuri Optimist, kes kuulutati Kuldmuna galal ka 2016. aasta parimaks reklaamiagentuuriks.

“Lehvita Tiiule!” videoklippe on praeguseks sotsiaalmeedias vaadatud üle 200 000 korra ja need on kogunud ligi 6500 meeldimist,
jagamist ja positiivset kommentaari.
Videote vaatamise suur arv ning reaktsioonide rohkus sotsiaalmeedias kinnitab, et Eesti inimesed ootavad ühiskonnalt rohkem positiivsust.
Need soojad ja sõbralikud lood inimestest, kes raudtee ääres elavad ja mööduvatele rongidele lehvitavad on nii ehedad, armsad ja nad lihtsalt lähevad korda.
Tervitused ning tänud ka Tiiule, Tõnisele ja kõikidele lehvitajatele, kes tõid meie ellu südamesoojust ja rõõmu.
Lehvitame!
Lehvitame ikka iga päev, on nii tore kui keegi sind märkab ja soovib sulle head!

Arhiiv
Anna tagasiside

Esita küsimus

NB! Elron jätab endale õiguse avaldada teilt saadud teavet oma infokanalites, tagades teie anonüümsuse..
Teie sõnum on saadetud!
Vastame Teile kolme tööpäeva jooksul.
Täname tagasiside eest,
Elron
Saatmisel tekkis viga.
Palun proovige uuesti mõne hetke pärast.