Elroni piletimüügisüsteemi tõrkest

0250_IMG_2595

Esmaspäeval, 14. aprillil kell 9:30 tekkis Elroni piletimüügisüsteemis tõrge, mille tulemusena ei olnud kohati võimalik soetada pileteid või laadida raha Sõidukaardile läbi pilet.elron.ee kodulehekülje.

Tõrke tekkepõhjuseks olid veebirünnakud Elioni serverile, mis teenindas ühte Elroni piletimüügisüsteemi osa. Koostöös eri osapooltega likvideeriti antud probleem lõplikult 15. aprilli keskpäevaks, misjärel on jätkunud tavapärane müük.

Ajavahemikus 14.04 ~8:30 kuni 15.04 ~14:30 võis esineda juhtumeid, kus klient soetas pilet.elron.ee lehe kaudu rongipileteid või laadis Elroni Sõidukaardile raha, ent soetatud piletit kliendile süsteem ei väljastanud (või Sõidukaardi kontojääk ei suurenenud).

Elron on läbi töötamas süsteemi logiandmeid, et antud juhtumid tuvastada ning teostada pangamakse tagasikanded klientidele. Oleme tänulikud ka pöördumiste eest, kus klient on vea juba leidnud ja meile sellest e-kirjatsi teada andnud.

Elron vabandab tekkinud tõrke pärast. Juhtunu valguses oleme üle vaatamas meie partnerite kasutatava serveripargi võimekuse, eesmärgiga võtta kasutusele varuserverid.

Arhiiv
Anna tagasiside

Esita küsimus

NB! Elron jätab endale õiguse avaldada teilt saadud teavet oma infokanalites, tagades teie anonüümsuse..
Teie sõnum on saadetud!
Vastame Teile kolme tööpäeva jooksul.
Täname tagasiside eest,
Elron
Saatmisel tekkis viga.
Palun proovige uuesti mõne hetke pärast.