fbpx

Elroni juht on täna rongis klienditeenindaja ametis

Elroni juhatuse esimees Merike Saks asub täna rongis klienditeenindaja ametisse, et tutvuda lähemalt klienditeenindaja igapäevatööga ning saada otsest tagasisidet reaalsest tipptunni rongiliiklusest.

„Rongireisijate arv on viimase viie aastaga peaaegu kahekordistunud ja rongipark on reisijate mahu teenindamiseks napiks jäänud, mis tähendab, et sõidame oma võimete piiril ja olukord, kus tipptunnil on osad reisijad sunnitud pikki vahemaid püsti seisma, on klientidega igapäevaselt otse suhtlevatele klienditeenindajatele suureks väljakutseks,“ sõnas Elroni juhatuse esimees Merike Saks.

Ta selgitas, et on täna klienditeenindaja kui Elroni teenusepakkumisega kõige otsesemalt kokku puutuvas rollis, et saada parem ülevaade töötajate ja reisijate igapäevast ja muredest.

Klienditeenindaja ülesandeks on reisijate abistamine, liini- ja peatuste info jagamine ning ka piletimüük ja -kontroll.

„Klienditeenindajate tööprotsesse on mõjutanud aasta alguses rongides käivitunud piletimasinad, mis on klientide poolt väga hästi vastu võetud – juba üle kolmandiku klientidest ostavad pileti või valideerivad sõidu piletimasinas,“ tõi Saks esile. Ta nentis, et tänu uuendustele saab nüüd üle vaadata ka klienditeenindajate rolli, mis on tulevikus suunatud rohkem sõiduõiguse kontrollimisele.

 

Arhiiv
Anna tagasiside

Esita küsimus

NB! Elron jätab endale õiguse avaldada teilt saadud teavet oma infokanalites, tagades teie anonüümsuse..
Teie sõnum on saadetud!
Vastame Teile kolme tööpäeva jooksul.
Täname tagasiside eest,
Elron
Saatmisel tekkis viga.
Palun proovige uuesti mõne hetke pärast.
Seaded