Elron tegi kokkuvõtte lõppevast aastast

Elron_Valgas

Esimesest jaanuarist Eesti reisirongiliiklust korraldav Elron on tänavuseks aastaks seatud peamised eesmärgid täitnud.

„Lõppev aasta on olnud tööd täis,“ ütles Elroni juhatuse esimees Andrus Ossip. „Kuigi see aasta tõi meile ka tõsiseid väljakutseid, oleme kokkuvõttes oma ülesandega – teenindada 5,5 miljonit reisijat – toime tulnud. Rongid sõidavad, sõiduplaan on tihenenud, reisijaid on arvukalt. Tahan tänada meie kliente hea ja mõistva vastuvõtu eest.“

Andrus Ossip tõi välja lõppeva aasta olulisemaid näitajaid. „11 kuu jooksul on Elroni rongid teinud kokku 66 589 reisi, hilinemisi tuli ette 519 korral ehk vaid 0,78% kogu reiside arvust,“ sõnas Andrus Ossip. „98,8% diiselrongidest ja koguni 99,3% elektrirongidest saabus lõppjaama õigeaegselt. Võrdluseks, näiteks Soomes on vastavad näitajad sel aastal oluliselt madalamad – keskmiselt 93,8% linnalähiliinide ja 88,5% kaugliinide rongidest on seal saabunud lõppjaama õigeaegselt.“

„Meile on väga oluline ka meie klientide ehk reisijate toetus – Elron teeb päevas üle 200 reisi, meiega sõidab iga päev üle 17 000 reisija, kellest 63% hindab saadud teenust suurepäraseks või väga heaks,“ märkis Andrus Ossip.

„Algavaks aastaks seame omale samuti ambitsioonikad eesmärgid. Tuleval aastal kavatseme kvaliteetselt teenindada 6,2 miljonit reisijat, mis toob 11,5 miljonit eurot piletitulu,“ ütles Andrus Ossip. „Selleks kavandame mitmeid arendustegevusi: näiteks laiendame Balti jaama ootesaali, parandame rongides WiFi kvaliteeti, loome reisijate operatiivsele teenindamisele mõeldes mobiilirakenduse, muudame eakate sooduspileti ostmise korda ja kindlasti lisandub aasta jooksul veel muudki klientidele meelepärast.“

Elroni juhatuse liige Riho Seppar sõnas, et uued moodsad rongid on end tänaseks tõestanud ning majanduslik efekt on silmaga nähtav. „Näiteks elektrirongide elektrienergia kokkuhoid rong-kilomeetri kohta on umbes 40%, diiselkütuse kokkuhoid rongkilomeetri kohta on ligikaudu 10%,“ rääkis Riho Seppar. „Kütuse kokkuhoid on saavutatud läbi kergemate rongide ja pidurdusenergia ärakasutamise. Samuti on uute rongide paremad kiirendus- ja pidurdusnäitajad kümnendiku võrra rongide sõiduaegu lühendanud.“

„Uued rongid on vanadest keskmiselt neljandiku võrra kergemad, see aga tähendab, et ka raudteerööpad kuluvad vähem,“ lisas Riho Seppar. „Samuti on rongide tehniline töökindlus tegelikult väga hea: elektrirongidel 99,85% ja diiselrongidel 99,71%.“

Arhiiv
Anna tagasiside

Esita küsimus

NB! Elron jätab endale õiguse avaldada teilt saadud teavet oma infokanalites, tagades teie anonüümsuse..
Teie sõnum on saadetud!
Vastame Teile kolme tööpäeva jooksul.
Täname tagasiside eest,
Elron
Saatmisel tekkis viga.
Palun proovige uuesti mõne hetke pärast.